2013. június 30., vasárnap

Chapter 7

*Samantha szemszöge.*

Miután felmentünk nem nagyon tudtam aludni. A hideg rázott még a gondolattól is hogy mi volt pár perce lent és hogy mibe mentünk bele. Az oldalamra fordultam,az ablakon néztem ki. Holnap telihold lesz. Végre. Kik is ők? Miért ismernek minket...és a legfontosabb Mit akarnak tőlünk? Mi ez a Night Of The Bloody Masks?  Soha az életemben nem hallottam még róla... De még is miért mi kellünk két ilyen fura alaknak..Zayn.
 -Sam...te tudsz aludni?-kérdezte Jade.
 -Nem...nem tudok.-néztem rá. 
 -De...miért nem mondtad el hogy lekapott?-kérdezte.
 -Mert nem is nevezném annak..csak szájon puszilt...-mondtam halkan,és visszagondoltam. Kicsit kirázott ah hideg.
 -Holnap megtudjuk mi lesz...érdekes..de milyen érdekes ez a név: Night Of the Bloody Masks...Érdekes...De miért ez a neve?-kérdezte.
 -Igen...engem is érdekel holnap mi lesz, meg tényleg érdekes, és nem tudom...kiderül.-mondtam és Jadre néztem.


*Louis szemszöge.*

A falnak dőlve vártam Harryt és Zayn hogy vissza érjenek,mindketten megjelentek a szobába.
 -Hol voltatok?-álltam meg előttük,és komolyan soha nem húztak még fel ennyire.
 -A lányoknál.-mondta Harry és rám nézett.
 -Mit kerestetek ti náluk?Elmentetek és még meg is mutattátok magatokat?!Normálisak vagytok ti?Komolyan...nem láttam még sohase két ekkora idióta barmot.-mondtam és rájuk néztem.
 -Hol vannak a leveleitek?-kérdeztem mivel nem láttam az asztalon. Egymásra néztek. 
 -Válaszoljatok!-mordultam fel. A tavaly párjuk akiket hoztak...mondjuk úgy hogy nem érte meg az estét. Mivel ez a két hülye két embert hozott közénk,amikor a vámpírok ott vannak...nem kevesen...erre embert hoznak. Nem kevés fejfájást okozott ez a tettük...Mindketten rám néztek. Becsuktam a szemeim és amikor kinyitottam feketék voltak,és előbukkantak a szemfogaim is.
 -Louis nyugodj meg...-mondta Zayn.
 -Miért?Mert megint elveszitek két ártatlan lány életét?-mordultam fel és Zayn majd Harry szemeibe néztem.
 -Baszki a fejem.-kapott Harry majd Zayn a fejéhez.
 -Louis hagyd abba!ELÉG!!!-mondta Zayn a végét hangosabban.
 -Fejezd már be.Szétrobban a fejem...!!!-borul térdre először Harry majd Zayn a fejét szorítva.
 -Most szenvedtek azért amit csináltatok...hasonlót fog érezni a két lány. Remélem majd látjátok ahogy több vámpír egyszerre mélyeszti bele a fogai a lányok finom bőrébe,amit mind magatoknak köszönhettek.-mondtam.
 -Zayn csinálj valamit.-mondta Harry.
 -Nem tudok...nem megy így.-mondta. Elengedtem őket és újra "normális" lettem.
 -Mindketten idióták vagytok!-mondtam. Utálom amikor ilyennek kell lennem. De mivel nem hallgatnak rám máshogy ezt kell tennem.
 -Louis...te is fogd vissza magad...-állt fel először Harry majd Zayn.
 -Azt teszem amit helyesnek látok...és amit veletek csinálnom kell mert másként nem tudok rátok hatni.-mondtam.
 -Akkor is Louis...én a helyedben nem tenném.-mondta Zayn.
 -Zayn...ha megteszed tudod hogy mi lesz a vége...-mondtam hidegen. Nem szerettem hasonló lenni mint ők, ha nem ismerném őket nem érteném miért ilyenek. De sajnos tudom mi a történetük.
 -Védjétek meg a két lányt ha már ennyire hülyék voltatok.-mondtam és elsétáltam onnan. Nem ért ennyit az egész...Nem tudom mit fognak tenni de a lányok nem tudhatják meg hogy mik vagyunk.

13 megjegyzés:

  1. Siess a kövivel! Addig meglepiii :D http://furcsaa.blogspot.hu/2013/07/5-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jó lett mit a többi is nagyon ügyesek vagytok csak siessetek a következővel mert már nem bírok várni :) xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :D Még egy komi és belekezdünk :DDDD ~I.*

      Törlés
  3. nagyon tetszett!! Siessetek a kövivel :DDD ;)

    VálaszTörlés
  4. ááá *---* nagyon jóóó ^^ siess a köviveel :33

    VálaszTörlés
  5. NAGYON JÓ.!!! siess a kövivel..:33 <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó siess a következő résszel !!!!!:)

    VálaszTörlés
  7. régóta várom a folytatást,imádom:)) de nem lesz kövi rész?:(((

    VálaszTörlés
  8. Hali most találtam rá erre a blogra és nagyon jó kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Új rész?? 😊

    VálaszTörlés
  10. Szia most találtam rá a blogra. Lesz kövi rész ?

    VálaszTörlés

Obserwatorzy

Layout by Yassmine